alfa romeo 1.9 jtd!!!значи колата си пали, върви си добре ама до 3000 оборота и дотам след това само ръмжи настъпвах я по магистралата и повече от 3000 оборота и 140 километра неиска да дигне откакво може да е това? предварително благодаря...
Известие
Collapse
No announcement yet.
колеги имам проблем помагаите ако можете
Collapse
X
-
Колега,гледам,че си нов.Напиши си отдолу каква ти е колата,за да не хвърляме боб.Виш си въздушния филтър и горивния филтър.Може да е и от нафтата.Успех във ФорумаНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Виж didko_boy какво ти е писал по-горецената на дебитомера е същата и за твоя двигател. всъщност, за 145/6 1.9 жтд и 2.0тс дебитомерът е един, доколкото знам
Last edited by trustworthy; d.m.y г., 23:07._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщениеоткачи дебитомера и пробваи ! мойта беше така 130 лв и стана куршум. НО с откачен дебитомер върви по добреНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Може би моето предложение ще е най смахнатото в целия форум но.
Значи колега преди време имах същия проблем с моята печка която е ТД и почти няма електроника.
Когато почвах да я настъпвам се истрелваше тегаво и а когато стигнеше до 3000об./мин. започваше едно глъхнене на двигателя и от части си повишаваше и шума на мотора.
Също при потегляне на светофар се получаваше и леко притрисане на колата.
Ходих по майстори и слушах историй от рода-ми може дюзите да пикаят ,може турбината да е заминала,тя помпата ти е за ремонт и т.н.
Предположих ,че най вероятно за да прави такива изпълнения не и стига гориво ,смених горивния филтър но нещата не се промениха.
Та така за откаченото ми предложение.
1.во Отиди някаде където има пистолет за обдухване.
2.ро Отвори си капачката на резервоара и предния капак.
3.то разкачи мъркуча който идва от резервоара и отива в горивния филтър.
4.то Пъхни пистолета в маркуча и надувай в обратна посока към резервоара докато не започне да излиза синкав пушек от резервоара.
5.то смени горивния филтър.
6.то пали и пробвай дано да е от това.
Защо е цялото това упражнение?
Защото при турбо дизела сондата която е в резервоара има една цедка която е доста ситна и се запушва много лесно.
Защото при нашите горива се отделя нещо като киша в резервоара която задръства тая цедка и като цяло горивната с-ма.
При моята проблема се реши след тази маниполация ,дано и при теб да се получи.Last edited by RokFort; d.m.y г., 00:59.
Comment
-
Първоначално публикувано от RokFort Покажи съобщениеМоже би моето предложение ще е най смахнатото в целия форум но.
Значи колега преди време имах същия проблем с моята печка която е ТД и почти няма електроника.
Когато почвах да я настъпвам се истрелваше тегаво и а когато стигнеше до 3000об./мин. започваше едно глъхнене на двигателя и от части си повишаваше и шума на мотора.
Също при потегляне на светофар се получаваше и леко притрисане на колата.
Ходих по майстори и слушах историй от рода-ми може дюзите да пикаят ,може турбината да е заминала,тя помпата ти е за ремонт и т.н.
Предположих ,че най вероятно за да прави такива изпълнения не и стига гориво ,смених горивния филтър но нещата не се промениха.
Та така за откаченото ми предложение.
1.во Отиди някаде където има пистолет за обдухване.
2.ро Отвори си капачката на резервоара и предния капак.
3.то разкачи мъркуча който идва от резервоара и отива в горивния филтър.
4.то Пъхни пистолета в маркуча и надувай в обратна посока към резервоара докато не започне да излиза синкав пушек от резервоара.
5.то смени горивния филтър.
6.то пали и пробвай дано да е от това.
Защо е цялото това упражнение?
Защото при турбо дизела сондата която е в резервоара има една цедка която е доста ситна и се запушва много лесно.
Защото при нашите горива се отделя нещо като киша в резервоара която задръства тая цедка и като цяло горивната с-ма.
При моята проблема се реши след тази маниполация ,дано и при теб да се получи.
Comment
-
Първоначално публикувано от RokFort Покажи съобщениеПо добре не вади цедката а си изчисти резервоара ,защото си мисля ,че тия горивни филтри в БГ са ми доста фалшиви и нямат нищо общо с оригиналния на Бош и в крайна сметка може да ти пострадат помпата и дюзите.
Comment
-
на място форсира ли се хубаво или пак до 3К и неще повече ако и на място и на скорост е едно и също търси причината в електрониката а не в горивопровода146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим
Comment
-
Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщениена място форсира ли се хубаво или пак до 3К и неще повече ако и на място и на скорост е едно и също търси причината в електрониката а не в горивопровода
Ако е гориво то на място ще се реже но на пътя не ако е ел както каза колегата търси там.
Comment
-
Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщениена място форсира ли се хубаво или пак до 3К и неще повече ако и на място и на скорост е едно и също търси причината в електрониката а не в горивопроводаalfa romeo 145 1.9 jtd 2000г.
Comment
Comment